• tala_bg

O a lamepa e te filifilia i le faagasologa o teuteuga?

Mo se taimi umi, pe a tatou faia le faʻamalamalamaga o totonu, o le a mafaufau muamua tagata i moli, moli faʻalo, moli fola, ma isi mea, ma moli e pei o moli lalo e masani ona faʻaaogaina mo moli faʻatau, o le tele o latou e faʻaaogaina i avanoa laiti.

O le mea moni, afai e mafai ona mamanuina ma le talafeagai, o le moli e mafai ona sui atoatoa mo moli, moli faʻalo, ma isi mea ma avea ma moli autu.

 ata (1)

 

Fa'aaogāga fa'apitoa

I le tasi itu, o loʻo i ai le tele o faʻafitauli i moli ma moli faʻalo, e pei o manaʻoga maualuga mo faʻamalama i manaʻoga maualuga;moli ma sitaili laʻititi laʻititi e masani lava e le faigofie ona faʻamama ma tausia;o le faʻaaogaina o le malosi o moli teuteu e maualuga tele.O le fausiaina -i puna malamalama e mafai ona oʻo atu i le 20 poʻo le 30 fausia -i puna malamalama, ma o foliga e fai si lavelave.Se'i vagana le lalelei lelei, e leai se isi mea lelei.

https://www.wonledlight.com/led-die-casting-aluminum-downlight-6w-12w-18w-round-spot-light-recessed-product/

Malamalama teuteuga o le fale

Pe a faatusatusa i nei "faafitauli" o moli teuteu, O le tau o moli fana e maualalo, faigofie ona mama, faʻaolaina le malosi ma le puipuiga o le siosiomaga, ola umi, ma le tausiga lelei.O le ata o loʻo i lalo o se pusa e faʻaogaina lelei le faʻaogaina o moli moli

ata (3)

Tulaga o moli moli

Ioe, i le mafaufau o le tele o tagata, e tele "le lelei" o moli.E pei o le susulu, maualuga le vevela, naʻo le moli, leai se mea teuteu, ma isi. Matou te le faʻafitia nei faʻafitauli, ona o loʻo i ai nisi teuteuga i totonu o loʻo faʻaaogaina moli moli.Ona o le leai o se faʻatatauga ma le le lelei o le oloa lava ia, o loʻo i ai le faʻafitauli.Ae afai e mafai ona e fuafuaina lelei le moli o le avanoa, filifili se ituaiga lelei ma oloa gaosi oloa, ma o faafitauli o loʻo i luga o le a le tupu lava.

https://www.wonledlight.com/led-downlights-6w-4000k-matte-white-square-indoor-recessed-spot-product/

moli fa'apipi'i

Matou te iloa uma lava o le malamalama o le moli e iai se faʻatonuga malosi, pe a paʻu le malamalama, e mafai ona "faʻaloaloa" le avanoa vaʻaia. E le gata i lea, o le faʻailoga o le faʻailoga o le moli e tele foi filifiliga, e aofia ai le 15 °, 30 °, 45. °, 60 °, 120 °, 180 °, ma isi, o le laʻititi o le faʻailoga ave, o le sili atu foi lea o le malamalama.I se isi itu, afai e sili atu le salalau.E mafai ona tatou filifilia le faʻailoga faʻailoga tatou te manaʻomia e tusa ai ma le avanoa patino ma le faʻamoemoega faʻapitoa.

https://www.wonledlight.com/hot-sale-led-commercial-downlight-modern-aluminum-material-suitable-for-offic-product/

Malamalama mama i tulimanu avefe'au eseese

Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te manaʻo e faʻamalamalama le ata poʻo teuteuga i totonu o lou fale naʻo oe, e mafai ona e filifilia se laʻititi laʻititi laʻititi laʻititi laʻititi e faʻamaonia ai le aafiaga.Afai e te manaʻo e avea ma moli lautele, e mafai ona e filifilia se faʻailoga lapopoa moli.E sili atu le astigmatism.

O le moli e fai lava si malu, ma o le a leai se tulaga pupula ma susulu.

https://www.wonledlight.com/spotlight-led-cob-commercial-lighting-boom-surface-mounted-hotel-track-light-product/

moli moli

E faapefea la ona tatou filifilia se moli?

O moli e sili ona ta'uta'ua o lo'o iai nei i moli fa'apupulaina o le LED, fa'atasi ai ma le maualuga o le malamalama (maualuga le suiga o le eletise), ma sili atu le fa'asaoina o le malosi.O le mea moni, o moli moli halogen e iai foi ona tulaga lelei e le mafai ona suia, o lona uiga, maualuga-kalave (lanu lanu: e mafai ona faigofie ona malamalama o le mafai ona toe faʻafoʻi mea), ma o le malamalama e sili atu ona vaivai ma lagona.

O le malamalama maualalo, ona o le faamamaina o le Blu-ray e le lava, pe lofituina, o le ai ai se aafiaga leaga tele i le vaʻai ma le mafaufau.O le mea lea, pe a faʻatau se moli i le vaaiga, e fautuaina e te faʻaogaina moli e iloa ai pe o loʻo i ai le lofituina ma le vevela tele.

https://www.wonledlight.com/spotlight-led-cob-commercial-lighting-boom-surface-mounted-hotel-track-light-product/

E le gata i lea, e tatau ona tatou iloa o le moli mataʻina e gaosia e le au gaosi masani poʻo faʻailoga o le a faʻaalia manino ai le vevela o le lanu, faʻamalama moli, faʻailoga lanu lanu, ma faʻailoga moli tulimanu i totonu o faʻatonuga.Pau lava ia mea e tatau ona tatou matamata ai pe a tatou filifilia moli.Afai e leai, e fautuaina e aua le faʻatau.

Fa'afefea ona fa'apipi'i se moli?

E masani lava, matou te vaevaeina le auala faʻapipiʻi o le moli i uta susulu (saʻo i luga o le smallpox, leai ni moli) ma le faʻapipiʻi pogisa (faʻapipiʻi i totonu o le moli, ma faʻapipiʻi le moli i totonu o le moli).

E tusa ai ma le tele o tausaga o faʻataʻitaʻiga faʻamalamalamaga i totonu, matou te talitonu o le auala moli o le moli e sili atu ona talafeagai mo le ulufale atu, alalaupapa, ma le laulau.I totonu o le potu malolo, e tele aiga e filifilia faʻalo, o lea e sili atu ona talafeagai mo le faʻapipiʻi pogisa.

https://www.wonledlight.com/downlight-stretch-led-wall-washer-light-grille-linear-spotlights-project-embedded-product/

moli moli

I le taimi ua tuanaʻi, e manatu tagata o le taualuga e tatau ona faʻaumatia le sefulu senitimita le maualuga, ma e oʻo lava i le toʻatele o tagata e le naunau e fai faʻalo.Ma afai o le pito i luga o loʻo tautau e faʻapipiʻiina i se moli faʻapipiʻi pogisa, e naʻo le faʻalo e tusa ma le 6cm e manaʻomia e ausia ai le faʻatulagaina o le moli.

O le mea moni, e tatau ona maitauina o moli faʻapipiʻi pogisa i totonu o le potu malolo e tatau ona faʻatulagaina tutusa ina ia mautinoa o le avanoa o potu e tutusa, o se mea foi e sili atu le malamalama nai lo moli.

ata (9)

Afai e te fiafia i sitaili eseese o moli, faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi matou ~

SandyLiu:sandy-liu@wonledlight.com

TracyZhang: tracy-zhang@wonledlight.com

LucyLiu:lucy-liu@wonledlight.com