• tala_bg

O le a le mea e tatau ona mafaufau i ai pe a filifilia ni mea moli faletaele?

Ina ua mavae se aso faigata ma le pisi, toe foi i le fale e taele vevela, ona toe foi lea i le potumoe mo se moe lelei, o se mea matagofie.E pei o le potumoe, o le faletaele o se nofoaga e aveese ai le vaivai o o tatou aso.O le mea lea, o le faʻamalamalamaina o le mamanu ma le filifilia o lamepa i totonu o le faletaele e matua taua lava e pei o le moli o le potumoe.

O le moli i totonu o le faletaele e le tatau ona susulu tele pe pogisa tele.O le mea lea, pe mafai ona tatou taʻele faʻalelei, o le filifiliga o faʻamalama moli faletaele e taua tele.O lea la, o le a le mea e tatau ona e faʻalogo i ai pe a filifilia ni moli faletaele fale?

https://www.wonledlight.com/metal-led-bedside-wall-lamp-double-switch-control-product/

O le a le tulaga e faasino i ai moli faletaele?

1. IP puipuiga tulaga o lamepa ma molī

A matou faʻatau moli faletaele, matou te masani ona iloa o le galuega e le susu e taua tele, ae e toʻatele tagata latou te le iloa poʻo fea e mafai ona vaʻaia ai lenei galuega e le susu.E masani lava, o lamepa faletaele e faʻavasegaina e la latou IP code i le faʻamaoniaga lelei o oloa, o lona uiga, tulaga puipuia IP.Lamepa e gaosia e le au gaosi masani ma ituaiga o le ai ai lenei parakalafa.

E aofia ai numera e lua, o le numera muamua e faʻaalia ai le maualuga o le puipuiga mai le pefu ma mea mai fafo.O numera i tua o loʻo faʻaalia ai le maualuga o lamepa i tulaga o le susu ma le vai.Ole tele ole numera e fa'atatau ile maualuga ole puipuiga.

2. Aafiaga moli

O le tele o moli faletaele na matou vaʻaia, o se moli e maua ai le moli faletaele atoa.O le mea moni, afai tatou te mananaʻo i le moli faletaele e faʻaalia se aafiaga sili atu, e manaʻomia foʻi ona faʻapipiʻi le faletaele faʻatasi ai ma moli faʻavae, moli faʻaogaina, ma e oʻo lava i le faʻamalamalamaina o moli, e pei lava o isi avanoa i totonu o le fale.

Mo le filifiliga o moli faʻata faletaele, matou te fautuaina le faigofie.E tusa lava pe lava le susulu o moli faʻata, e mafai ona latou suia atoa moli faʻaalo e avea ma punavai autu o moli.

https://www.wonledlight.com/interior-led-wall-light-metal-pc-is-suitable-for-living-room-bedroom-product/

O loʻo i luga o faʻavae autu ma tulaga faʻavae mo le mamanu moli faletaele ma le filifilia o moli.Ae faapefea la ona filifili le sa'o?

1. O le filifilia o lamepa ma molī e le tatau ona tele naua, e lelei le faigofie, a leai o le a faʻafefe ai tagata;e le gata i lea, matou te talitonu o lamepa tioata e le talafeagai mo le faʻapipiʻiina i totonu o le faletaele.

2. Pepa poʻo lamepa e faigofie ona ele e le tatau ona tuʻuina i totonu o le faletaele, aua o le faletaele e masani ona susu tele, ma o lamepa e filifilia e tatau ona le susu e faʻamautinoa ai le saogalemu o le tagata lava ia.

3. E fautuaina le filifilia o faʻamalama malamalama ma le susulu fetuutuunai, o le tasi o le malamalama o le ao ma le isi o le malamalama mafanafana, lea e aoga ma faigofie.

https://www.wonledlight.com/hotel-led-headboard-bedside-reading-lamp-modern-iron-metal-wall-lamp-product/