• tala_bg

Le tele o auala masani o le faʻaogaina o moli totonu

Faatasi ai ma le faʻaauau pea o le faʻaleleia o tulaga o le soifuaga o tagata, o le faʻalauiloaina o le soifua maloloina o tagata o loʻo faʻasolosolo malosi ma malosi, ma o latou tomai faʻalelei o loʻo faʻamalosia ma malosi.O le mea lea, mo teuteuga totonu, talafeagai ma faʻataʻitaʻiga faʻamalama mamanu ua leva ona manaʻomia.O lea la, o a auala e sili atu ona lauiloa mo moli i aso nei?

moli totonuO le mamanu e masani lava ona i ai le tele o auala moli:moli tuusao, moli semi-saʻo, moli le tuusao, moli semi-le tuusaomamalamalama fa'asalalau.I lalo ifo, o le a matou faʻaalia o latou uiga ma metotia faʻamalamalamaga.

mamanu1

1. moli tuusao

E pei ona taʻu mai e le igoa, o le moli tuusaʻo o lona uiga pe a maeʻa le moli o le moli, 90% -100% o le susulu malamalama e mafai ona oʻo saʻo i luga o le galuega, ma o le leiloa o le malamalama e itiiti.O le lelei o moli tuusaʻo e mafai ona fatuina se eseesega malosi i le va o le malamalama ma le pogisa i le avanoa, ma mafai ona fatuina le manaia ma le manino.malamalamama aafiaga paolo.

Ioe, e tatau foi ona tatou taʻutino atu o moli tuusaʻo e faigofie ona susulu ona o lona maualuga maualuga.Mo se faʻataʻitaʻiga, i nisi falegaosimea, ma i nisi potu aoga tuai.

mamanu2

2. Auala moli semi-saʻo

O le semi-direct lighting method e sili ona masani ona faʻaaogaina i aso neimolimamanu.E poloka ai pito i luga ma itu pito o le malamalama e ala i se paolo moli, e mafai ai e 60% -90% o le malamalama ona agai atu i luga o le galuega, ae o le isi 10% -40% o le malamalama o loʻo faʻasalalau i le paolo translucent. , e fa'amalieina ai le malamalama.

O lenei auala moli o le a mafua ai le tele o le leiloa o le susulu o lamepa, ma sili atu ona 'ai i nofoaga maualalo e pei o fale.E taua le taʻua talu ai ona o le malamalama faʻasalalau mai le paʻu moli e mafai ona faʻamalamalamaina le pito i luga o le fale, o lenei "faʻateleina" le maualuga o le pito i luga o le potu, lea e maua ai se lagona maualuga o le avanoa.

mamanu3

3. Auala moli le tuusao

O moli le tuusao e matua ese lava mai moli tuusao ma moli semi-saʻo.E poloka le 90% -100% o le malamalama mai le punavai malamalama e ala i le taualuga poʻo luma, ma naʻo le faʻamalamalamaina o lalo ifo o le 10% o le malamalama i luga o le galuega.

E lua auala masani o moli le tuusao: tasi o le faʻapipiʻi o le opaque (faʻamalama semi-saʻo o le faʻaaogaina lea o se paolo moli translucent)paolo molii le pito i lalo o le matauila, ma o le malamalama o loʻo atagia i luga o le taualuga mafolafola poʻo isi mea e pei o se malamalama le tuusao;le isi O le molio lo'o tu'u le matauila i totonu o le fata moli, ma o le moli e atagia mai le pito i luga mafolafola i le potu e pei o se malamalama le tuusao.

mamanu4

E tatau ona maitauina afai tatou te faʻaogaina lenei auala faʻamalama faʻapitoa mo le moli, e tatau ona tatou gauai atu i le faʻaaogaina faʻatasi ma isi auala moli, a leai o le paolo mamafa i lalo o le paʻu moli opaque o le a aʻafia ai le faʻaalia o le faʻataʻitaʻiga atoa.Folasaga O le auala moli e masani ona faʻaaogaina i faleoloa faʻatau, faleoloa lavalava, potu fono ma isi nofoaga, ma e masani ona le faʻaaogaina mo moli autu.

4. Auala moli semi-indirect

O lenei auala moli e naʻo le faʻafeagai o moli semi-saʻo.O loʻo faʻapipiʻiina le paʻu moli i le pito i lalo o le punavai malamalama (o le moli semi-saʻo e poloka ai le pito i luga ma le itu), ina ia sili atu i le 60% o le moli e faʻasaga i le pito i luga, ma naʻo le 10% - 40% o le malamalama e fa'aolaina.O le malamalama e sosolo atu i lalo i totonu o le paolo.O le lelei o lenei auala moli e mafai ona maua ai ni faʻamalamalamaga faʻapitoa e faʻaalia ai avanoa e maualuga ai le fola o le fale.Semi-le tuusao moli e talafeagai mo avanoa laiti i totonu o le fale, e pei o auala, alalaupapa, ma isi.

mamanu5

5. Faʻasalalau auala moli

O lenei auala moli e faʻatatau i le faʻaogaina o le faʻaogaina o lamepa e pulea ai le susulu ma faʻasalalau le malamalama faataamilo.O lenei ituaiga moli e masani lava ona lua ituaiga, tasi o le moli e faʻaalia mai le pito i luga o le paʻu moli ma faʻaalia e le pito i luga, o itu e lua o loʻo faʻasalalau mai le moli moli, ma le pito i lalo o loʻo faʻasalalau mai le grille.O le isi o le fa'aaogaina lea o se paolo moli e fa'amaufa'ailoga uma ai le malamalama e maua ai le fa'asalalauina.O lenei ituaiga moli o loʻo i ai le faʻatinoga o le malamalama mama ma le faʻamafanafanaga vaʻaia, ma e masani ona faʻaaogaina i potumoe, potu faletalimalo ma isi avanoa.

O le mea moni, o se faʻataʻitaʻiga talafeagai ma faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga faʻamalama i totonu e tatau ona le tuʻufaʻatasia mai le tuʻufaʻatasia o auala eseese o moli.E na'o le fa'amaopoopoina atoatoa o auala fa'amalama se lua pe tele fo'i i totonu oi latou e mafai ona maua ai se fa'ata'ita'iga fa'apitoa a'o fa'amalieina mana'oga moli.